شرايط بازگرداندن کالا

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرايطي دارد؟

1- اگر کالاي خريداري شده،ايراد يا اشکال فني داشته باشد اشکال و يا ايراد فني بايد حداکثر تا 1 روز کاري پس از دريافت کالا،به فروشگاه مهلانيل اطلاع داده شود:

اين سرويس اشکال‏‏‌هاي فني و ظاهري (شکستگي، خط و خش و مانند آن روي بدنه کالا و قطعات تزئيني) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ايجاد شود، را شامل نمي‏‏‌شود. استفاده نادرست پس از تحويل کالا، مواردي مانند حمل و نقل و جابجايي، نصب و راه اندازي، تنظيمات، کاربرد غير معمول، نگهداري و استفاده‌ي غير و متفاوت با توصيه سازنده کالا را شامل مي‌شود.

پس از دريافت و پذيرش کالا توسط فروشگاه مهلا نيل ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتري، تست و اعلام نظر نهايي کارشناسان خدمات پس از فروش، بين 48 تا 72 ساعت کاري زمان خواهد برد.

2- اگر کالاي خريداري شده از نظر مشخصات يا ظاهر فيزيکي با اطلاعات وب سايت مغايرت داشته باشد:

وجود مغايرت، بايد حداکثر طي 24 ساعت کاري پس از دريافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش فروشگاهمهلا نيل از طريق تلفن، ايميل يا مراجعه حضوري اطلاع داده شود.

اگر مغايرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ يا مشخصات درج شده روي بدنه، بايد کالا در شرايط اوليه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در صورتي که امکان تشخيص مغايرت بدون باز کردن بسته بندي وجود دارد، امکان رسيدگي به درخواست مشتري در صورتي ممکن است که کالا از حالت اورجينال يا بسته بندي اصلي و اوليه خود خارج نشده باشد.

3- اگر کالاي خريداري شده، آسيب ديدگي يا ايراد فيزيکي و ظاهري داشته باشد:

آسيب‏‏ يا ايراد فيزيکي بايد حداکثر طي 24ساعت کاري پس از دريافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه مهلا نيل از طريق تلفن، ايميل يا فرم ارتباط با ما موجود در سايت اطلاع داده شود.

4- اگر مشتري از خريد خود منصرف شود:

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، بايد هر چه سريع‏‌تر به واحد پيگيري سفارشات فروشگاه مهلا نيل (شماره تلفن 09021795315) اطلاع داده شود.

اگر پس از دريافت کالا مشتري از خريد خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاري‏، بايد انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

مجموعه آيتي آيتم کالاهايي که هيچ کدام از گزينه هاي بالا را شامل نمي شود مرجوع نميکند و در شرايط خاص برگرداندن آن پس از تاييد کارشناس خدمات پس از فروش مي باشد، چرا که کالاهاي خاص و اجناس لوکس و کالاهايي که کم فروش مي باشند و همچنين کالاهايي که به درخواست مشتري خريداري مي شوند از اين شرايط مستثني مي باشند که فقط با تاييد کارشناسان فروش و به قيمت روز محاسبه و مرجوع خواهند شد.

عودت کالا تنها در صورتي امکان‌پذير است که کالا در شرايط اوليه خود (پلمپ) باشد، از آن استفاده نشده باشد و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود.

همچنين اگر کالا به‌ همراه هديه فروخته شده باشد، بازگرداندن هديه همراه آن نيز الزامي است. 

لطفاً توجه داشته باشيد که هرگونه تغيير در شرايط اوليه کالا، حتي در بسته بندي امکان استفاده از اين سرويس را از بين خواهد برد.

5- اگر در اثر حمل و نقل، آسيب ديدگي ايجاد شده باشد.

آسيب‏‏ ديدگي بايد حداکثر طي 24ساعت کاري پس از دريافت کالا، به خدمات پس از فروش فروشگاه آيتي آيتم اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندي ايمن و استاندارد همه مرسولات، تحويل به هر يک از شرکت‏‏‌هاي حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به اين معني است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحويل به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه مهلا نيل تنها در صورت تاييد شرکت حمل کننده سفارش و در راستاي تسهيل امور پيگيري، خسارت را جبران مي‌‏کند.

کالاي آسيب ديده و همه لوازم جانبي و متعلقات آن، بايد به همان شکلي که مشتري تحويل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمي شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش فروشگاه آيتي آيتم ارسال شود.

در صورتي که آسيب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتري مي‏‌تواند از تحويل گرفتن مرسوله خودداري کند تا جهت بررسي و ارسال مجدد به فروشگاه مهلا نيل بازگردانده شود.

کالا را چطور ارسال کنيد؟

  لطفاً قبل از هر اقدامي  با کارشناسان ما تماس بگيريد.

 از ارسال کالا بدون هماهنگي با خدمات پس از فروش فروشگاه مهلا نيل جداً، خودداري کنيد.

براي ارسال، بايد کالا به ‏خوبي بسته بندي شود و لوازم جانبي و همه اقلام همراه مانند کابل – ريموت – باطري – دفترچه راهنما – کارت گارانتي – کارت بيمه – بند -  قطعات بسته بندي به همراه کالاي اصلي ارسال شود.

برچسب زدن يا نوشتن توضيحات، آدرس يا هر مورد ديگري روي کارتن يا جعبه اصلي کالا و يا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بين خواهد برد. (در صورت لزوم، توضيحات خود را پشت فاکتور خريد يا کاغذ جداگانه‌اي بنويسيد.)

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنويسيد. اگر کالا هديه بوده و فاکتور به درخواست خريدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پيش فاکتور ايميل شده، پرينت بگيريد يا اينکه کد سفارش و مشخصات خريد خود را روي کاغذ جداگانه‌اي بنويسيد.

اگر ساکن تهران هستيد، براي هماهنگي ارسال پيک براي تحويل گرفتن کالا، با فروشگاه مهلا نيل تماس بگيريد.

در صورتي که ساکن ساير شهرها هستيد، براي بازگرداندن کالا با فروشگاه مهلا نيل تماس بگيريد.

کالاي خريداري شده را داخل پاکت يا کارتن جداگانه‌اي قرار دهيد و از نوشتن آدرس يا هر مورد ديگري روي بسته يا جعبه اصلي خودداري کنيد.

بسته خود را به آدرس استان تهران - شهر تهران -  خيابان وليعصر - نرسيده به ميرداماد - کوچه دامن افشار - پلاک 59 واحد 8 ارسال کنيد. 

هزينه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

اگر ايراد فني، وجود مغايرت فني يا فيزيکي يا آسيب ديدگي ظاهري، به تاييد کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه آيتي آيتم برسد، هزينه‌هاي ارسال به عهده مشتري است.

در صورت انصراف از خريد، يا تاييد نشدن ايراد يا مغايرت توسط کارشناسان فروشگاه مهلا نيل، هزينه ارسال و دريافت مجدد کالا، به عهده مشتري خواهد بود.

پس از رسيدن و دريافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسيدگي به درخواست مشتري چگونه خواهد بود؟ 

کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه مهلا نيل ايرادهاي اعلام شده توسط مشتري را بررسي و کنترل مي‌‏کنند. اگر ايراد، مغايرت يا آسيب ديدگي  توسط کارشناسان فروشگاه مهلا نيل تاييد شود، کالا تعويض  يا مشکل آن برطرف خواهد شد و يا مشتري مي‌تواند کالاي خود را با مدل ديگري جايگزين کند. لازم به ذکر است که تعويض کالا مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسيدگي و طي مراحل تست کارشناسي و اقدامات لازم براي تعويض کالا، موجودي آن به اتمام برسد؛ فروشگاه مهلا نيل بنا به انتخاب مشتري کالاي ديگري را ارسال مي‌کند و يا وجه کالاي مرجوعي را به حساب مشتري واريز مي‌کند. بديهي است که در صورت انتخاب کالاي ديگر، تفاوت قيمت کالاي جديد با کالاي مرجوعي ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسويه مي‌شود. براي کالاي گران‌تر، مشتري تفاوت را پرداخت مي‌کند و براي کالاي ارزان‌تر، فروشگاه مهلا نيل تفاوت را به حساب مشتري واريز مي‌کند.

اتمام موجودي کالا و يا تغييرات قيمت کالا در مراحل تعويض و مرجوعي، به هيچ عنوان حقي را براي مشتري ايجاد نمي‌کند و فروشگاه مهلا نيل در قبال تهيه ي همان کالا و يا تغييرات قيمت کالا هيچ‌گونه تعهدي نداشته وفقط تعهد بازپرداخت وجه کالا – درج شده در فاکتور- به مشتري را مي‌پذيرد.

پس از دريافت و پذيرش کالا توسط فروشگاه مهلا نيل، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتري، تست و اعلام نظر نهايي کارشناسان خدمات پس از فروش، بين 48 تا 72 ساعت کاري زمان خواهد برد.

همچنين براي رفع ايراد بين 15 الي 20 روز کاري بسته به نوع خدمات شرکت گارانتي کننده زمان خواهد برد. 

 کارشناسان فني خدمات پس از فروش براي تست محصولات، ملزم به رعايت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رويه‌هاي ابلاغ شده توسط  شرکت‌هاي توليد کننده و يا نمايندگي‌هاي مجاز محصولات و کالاهاي ارائه شده در سايت فروشگاه مهلا نيل هستند، لذا عليرغم تصور آن‌که تست کالا (حتي براي ايرادهاي خيلي آشکار) مي‌تواند خيلي سريع انجام شود، ولي در عمل رعايت رويه‌هاي تست زمان‌بر است و در مواردي نياز به هماهنگي با نمايندگي‌هاي مجاز آن کالا دارد. به همين علت زمان اعلام نظر کارشناسي براي تعويض کالا 24 الي 48 ساعت در نظر گرفته شده است، ولي خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسي را افزايش داده، در کوتاه ترين زمان ممکن به نياز مشتريان محترم پاسخ دهد.  

از هنگامي که وضعيت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نياز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاري مبلغ به حساب مشتري واريز خواهد شد.

مواردي که شامل شرايط عودت نمي شود

الف )  مهمترين نکته اين است که بعضي از مشتريان به اشتباه فکر ميکنند که اگر تا 7 روز از خريد کالا نگذشته باشد ميتوانند کالاي خود را بدون دليل فني عودت دهند، در حاليکه مسئوليت انصراف از خريد با فروشگاه مهلا نيل نمي باشد / لذا قبل از خريد کاملا مطمئن شده و  سپس خريد خود را انجام دهيد.

ب ) باز کردن پلمپ دستگاه به هردليلي.

درصورت تاييد کارشناسان فني و پشتيباني فروشگاه مهلا نيل به عودت وجه، مشتري حتما بايد به admin@mahlanail.ir ايميل زده و يا از طريق فرم تماس موجود در سايت شماره کارت از بين بانک هاي (ملت و يا سامان ) فقط به نام خود را اعلام نمايد 

ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فني پشتيباني و خدمات پس از فروش فروشگاه مهلا نيل است.

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهيد؟

با شماره تلفن 09021795315 خدمات پس از فروش  تماس بگيريد.

و يا پيام خود را در صفحه "تماس با ما" براي خدمات پس از فروش ارسال کنيد.